01 oktober 2011

Look Up, Not Down

Då är lördagen snart slut o resten av helgen med för den delen.
Idag gick jag o Daniel upp ganska tidigt (09.00) för vi bokade tid
på Upzone idag. För er som inte vet vad det är så är det en nöjespark där
man klättrar i träd med sele och linor, du åker linbanor och får vara uppe
i luften på max 13 meters höjd. Skitskoj! Vi gick alla banor förutom den
svarta då jag redan har gått den en gång och kom aldrig fram till mål (en av
personalen fick komma upp och hissa ner mig).

Men Daniel tyckte det var roligt, han har aldrig varit där innan, så det var skoj. Efter det åkte vi direkt hem till mig i mjukisbyxor o svettiga t-shirts,
inte så passande när man har besök för idag kom Kristin och Gunnar på besök (Gunnar räddade mig 2004 när Tsunamin var i Thailand). Det blev maaaaassvis med krabbor och ostbricka. Mumsigt. Daniel äter ju inte skaldjur så han fick nöja
sig med en meny från Burger King som pappa bjöd honom på ;)
Kvällen har bara rullat på o allt har varit bra. God mat och lite mys
framför tv.

Nu har jag duschat o ska strax nana. Imorgon ska jag åka till underbara
Livona och även träffa Elisabeth (ägare till Livona) för det har kommit
3 nya hästar och vi ska gå igenom stallet osv. Se till att det inte blir några missförstånd. Saknar Livona faktiskt <3 Vill även säga tack till min underbara kille, Daniel. Du och jag har gått igenom en hel del tillsammans. Vi har haft mycket motvind men även medvind. Oavsett vad har du ställt upp för mig, funnits där utan att jag bett dig. Du får mig att må bra och känna mig trygg. Jag längtar tills nästa år då vi åker till Thailand. Kommer bli den bästa resan någonsin, för jag får spendera och uppleva den med dig <3


Här en är gammal bild på dig älskling, du är så vacker <3

,ciiaoo

4 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Maggan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Torsten sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Sandra Bark sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.