30 oktober 2011

Halo

One thing is clear, I wear a halo
I wear a halo when you look at me
But standing from here, you wouldn't say so
You wouldn't say so, if you were me
And I, I just wanna love you
Oh, oh I, I just wanna love you


En riktigt bra låt. Haley James Scott framför den och ingen kan göra den bättre än henne. Texten i låten är ju helt insane!!

Här sitter jag i min ensamhet i Daniels rum. Han försvann och skulle byta däck och tvätta bilen. Så aaa, jag har kollat på One Tree Hill och lite CSI Miami. Men efter ett tag blev jag uttråkad så myste ner mig i soffan och satte på lite go musik.

Idag vaknade vi runt halv 10, låg och pratade och myste. Sen vid 10 körde han mig till stallet för jag skulle möta Frida där runt 10-tiden. Vi hade bestämt oss för att hoppa idag och så fick det bli. Dock regnade det skitmycket så det fick bli 1 hinder som vi turades om på :) Frida rider western egentligen så hon va lite ovan vid en annan sadel o så men det gick faktiskt bra. Jag red själv barbacka, mestadels för att jag behöver träna på det och sen är det skitroligt tycker jag. Mycket mysigare med. Efter några hopp bestämde vi oss för att rida ut på ängen en snabbis. Hade hon haft en annan sadel hade vi tävlat tillbaks men det gick inte den här gången. Troligen rider vi ihop nästa helg med, hoppas!

Idag har jag/vi varit onyttiga ;) blev kinamat idag! Och det var så j***a gott!!
Jag beställde en ny rätt idag, Bläckfisk med stekta grönsaker och någon sås i, sjukligt gott asså! Vi beställde från Peking förresten.

Här är jag och fina Labben :) en väldigt trevlig häst!

Det här får räcka för idag! Enjoy folk!

,Love Sandra

2 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Sandra Bark sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.