28 oktober 2011

If You Had My Love

Äntligen Fredag. Är helt slut i huvudet, wonder why?
Sitter och lyssnar på lite go musik och känner en väldigt go matlukt, hm...
Idag var första dagen på Swop (Swedish Judo Open) och det gick väldigt bra. Lite tråkigt att det inte var så mycket folk som kom o köpte något. Men imorgon kommer det vara betydligt mycket mer folk. Hela Aspero var där idag och hjälpte till så fick säga hej till gamla lärare och annat skoj folk :) lite roligt att dem tittade med för en del vet ju inte riktigt vad judo är men nu vet dem.

Idag stod jag helt själv i köket men imorgon är älskling med och hjälper mig, woopidoop! :) Det gick ju bra förra gången så ska nog gå bra de här året med.
Martin Pacek tävlade i 100 kg´s klassen och vann, grattis till dig! :)

Bjuder på lite gamla bilden på mig.

Kroatien 2008

Lag-SM i Varberg 2008

Jag och Julia, höst 2008


Och sist men inte minst, jag :)

,ciiaoo

1 kommentar:

My Music Tube sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.