29 oktober 2011

I Don't Like The Drogs But The Drogs Like Me

Puuuhh... är helt slut i huvudet. Har stått i köket hela dagen idag. Tur att älskling var med idag för jag hade inte klarat det själv. Fan det var kaos ett tag asså, men det fixade vi. Dock var det inte lika mycket folk som förra året. Lite synd faktiskt men sen är det alltid mer folk sista dagen på tävlingen vilket är imorgon men då är inte jag med. Ska ut till stallet och rida. Blir hoppning med Frida. Måste öva lite innan hopptävlingen den 13:e November, taggad som fan!

Jaaa, idag är det Halloween och jag är inte utklädd och ska inte på någon fest... fan vad tråkigt! Har inte druckit (varit full) sen studenten. Det är fan längesen asså :O och nej jag är inte nykterist!!! Så här är det, jag har inget jobb för tillfället (söker som ett as) och utan jobb, inga pengar, inga pengar, ingen fest... that's it. Men om jag har tur så kanske det blir en liten fest hemma hos mig nästa vecka (förfest) och sen krogen, men bara kanske.

Här är en väldigt trött men söt Daniel :) <3 Älskar dig gubben <3<3

Nä nu ska jag vara social med mupparna Lundqvist ;)

,ciiaoo

2 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Torsten sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.