07 september 2011

Vart jag mig i världen vänder....

... av Den Svenska Björnstammen som är en riktigt hit just nu. Det är tack vare Evelina (kanelle.blogg.se) som jag började lyssna på dessa. Hon följde med mig till stallet en dag och då hade hon på detta i bilen och ända sen dess har jag lyssnar på dom. För er som inte vet så opererade jag bort mina halsmandlar förra veckan i Tisdags, det är alltså 8 dagar sen idag och jag mår faktiskt väldigt bra nu. Helgen var ett rent helvete då jag inte fick i mig någon mat alls men det har jag nu tagit igen. Har ätit smärtstillande ganska ofta för att hålla nere smärtan och så fort jag känner att det inte gör ont så äter jag. Sitter just nu och äter kräm med mjölk, mums! Catrin (Daniels mamma) har lagat potatismos, fläsk och bruna bönor, ännu mer mums!! Då får jag hoppas att jag får i mig något. Ikväll är det träning och som det känns nu så kommer jag kunna rida lite. Behöver ju inte köra värsta passet, utan blir nog lite skritt och trav, beror också mycket på hur mycket jag orkar sen med det märker vi. Ska kolla med Daniel om han kan tänka sig att fota lite, har typ inga bilder på mig när jag rider så får ta ett par stycken nu då. Nä, har ingenting mer o skriva.. Ha det gött! ,ciiaoo

Inga kommentarer: