27 september 2011

Body Count

Har nu ätit och är mätt o belåten. Har varit i stallet nästan hela dagen.
Skulle jobbat 2 timmar idag men eftersom att jag var sjuk idag så
jobbade jag gårdagens timmar idag med. Red även Melwin en stund mellan
passen. Tränade på galloppfattningar och lite vägar. Han lyssnar väldigt bra,
är lugn och har en mjuk i fin gallopp. Ska nog tävla honom i LC:2 nästa gång
det är dressyrtävling, men först ska jag fokusera på hopptävlingen som
är den 9:e Oktober. Är sjukt nervös över hur det ska gå, men vi hoppas på det
bästa.

Imorgon blir det stallarbete i 2 timmar, rida 1 eller 2 gånger sen är det
träning kl 20.00 o jag tror att vi ska hoppa (hoppas, hoppas).
Så det kommer bli en lång dag i stallet imorgon med. :)
På Torsdag ska jag till arbetsförmedlingen och sen till tandregleringen.

Nä nu ska jag duscha o sen göra lite mackor som jag kan ta med mig till
stallet imorgon. Sjukt jobbigt när jag inte har ngt att äta där ute o
speciellt när det är varmt...

Ha det bra!

,ciiaoo

Inga kommentarer: