26 september 2011

Losing Face

Jaha, då har jag åkt på en jäkla förkylning och små hosta :( jag som inte
skulle bli sjuk nån mer... nu blir jag fan depp asså!
Har sovit dåligt i natt, vaknat med torrhosta och nysningar.
Nu sitter jag här o mjukiskläder o dricker varmchoklad, mums!

Vädret gör inte saken bättre heller, blåsigt, grått o kallt... usch,
hösten är verkligen här. Hade det varit sol så hade det varit lite
småfint med gula o röda löv men inte idag...

Min vecka ser ut så här ungefär;
Idag: Vila mig, hälsa på mormor o morfar
Tisdag: Jobba i stallet, rida Melwin
Onsdag: Jobba i stallet, rida Melwin, träning på kvällen
Torsdag: Möte på arbetsförmedlingen kl. 13.00, sen tandregleringen
Fredag: Kanske jobba i stallet :)
Lördag: Ej planerat
Söndag: Ej planerat :)

Nä nu ska jag kolla lite på CSI Miami :)

,ciiaoo

Inga kommentarer: