30 september 2011

You Should Know

Äntligen fredag, så jäkla gött. Har ännu inte bestämt vad som händer i helgen men
troligen blir det utgång imorgon, med vem/vilka och vart, det återstå o se.
Hade träning i Onsdags. Vi skulle rida över bommar och lite sitts träning och
jag kan säga att jag har en sjuklig träningsvärk i vaderna idag.
Jag tyckte att det gick bra, dock blev jag en aning okoncentrerad i slutet
vilket resulterade till att mitt sista hopp över krysset blev bra men avslutningen
dålig... skärpning!

Försökte räkna ut igår hur lång tid det är kvar tills vi åker till
Thailand, så jag skapade en nedräkning själv, ganska smart :)




            
            
            
            



Har det gött!

,ciiaoo

2 kommentarer:

Vickan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Sandra Bark sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.