17 juli 2011

I Like

Då är Söndagen snart slut. Jobbade kväll idag med Linda, det
gick faktiskt bra. Har ju bara jobbat 1 gång denna veckan för jag
var sjuk dem andra dagarna, men det gick bra. Tiden gick fortare än
vad jag hade förväntat mig. Daniel mötte mig på jobbet och var
så snäll att köra hem mig. Jobbar imorgon med och Tisdag, Torsdag,
Lördag och Söndag. Puuhh, det här kommer bli en jobbig vecka.

För övrigt så har jag ingen sommarkänsla kvar. Antingen beror det
på att jag jobbar och hinner aldrig åka och bada, eller att vädret
suger sönder. Hm.. tror det är bådadera. Har iaf en härlig operation
i Augusti/September som väntar. Längtar faktiskt dit. Sen om några
månader ska tandställningen bort, YES! Jag är så jävla less på skiten.
Kan inte fatta att jag haft den i 2 hela, långa, tråkiga och onda år.

Aja, snart läggdags då för imorgon ringer klockan vid 6... uscha!
Och sen får vi ju hoppas på lite bättre väder än det som varit nu.
Sen vill jag även tacka min underbara, snälla och helt fantastiska pojkvän
för att du har gjort min sommar, återigen, minnesvärd. Du gör mitt liv
så mycket bättre och jag tror inte att jag hade klarat av allt utan dig.
Du betyder väldigt mycket för mig. Jag älskar dig Daniel<3

1 kommentar:

Myran sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.