20 mars 2012

Känner mig isolerad

Detta är fan inte okej. Har under en vecka och lite till varit hemma från jobbet, mestadels för att jag har varit förkyld och febrig men också för att min mage har rasat samman. Detta har pågått under 6 månader nu men till och från. Från första början trodde jag att det handlade om min stress och livssituation, men så vart inte fallet. Efter många om och men så fick jag en tid hos vårdcentralen (idag), fick där träffa en läkare/distrikt-sköterska. Berättade om mina problem och sen fick jag lägga mig på rygg så att hon kunde känna på min mage och trycka där tarmarna ligger, AJ!! Det gjorde ont... hon såg bekymrad ut vilket gjorde mig orolig.. så nu har jag en tid hos en läkare på rönken-avdelningen där jag ska rönka mina tarmar osv. Fick även ta en massa blodprov för allergi och lite annat smått o gått! Puuhh, det va min dag det! Fick sova hyffsat bra i natt (4 timmars sömn), det är faktiskt mer än vanligt, jippy! Natten mellan Söndag och Måndag sov jag 1 timme... kul va?!

Sitter här i ensamheternas ensamhet och kollar runt på lite allt möjligt.
Just det, fick min långklänning från Nelly.com idag! :D provade den och den
passade perfekt! Längtar ännu mer till Thailand nu jue! :)
Det är idag 72 dagar kvar tills vi sitter på planet till Thailand, asså det är snart 2 månader
kvar exakt!!! :D

Har inte så mycket mer att skriva idag så lägger upp lite bilder på mig o Labben!

Travade och galopperade utan stigbyglar, balansen har blivit betydligt bättre plus att jag
kom ner mer i sadeln!


Fina killen, han har blivit mycket lugnare nu, kanske ska köra en lång uteritt med
Frida på Fredag!



,ciiaoo

Inga kommentarer: