18 mars 2012

Fönstershopping är farligt

Fönstershopping är väldigt farligt, iallafall i mitt fall!
Har inte handlat så mycket, tror jag.
Idag har det varit vilken Söndag som helst. Vaknade sent idag och var
fortfarande lika trött. Hade Livona idag så jag tog snabbt på mig mina ridkläder och
begav mig mot stallet. Skulle först ridit ut med Pernilla men hon blev sjuk så
fick istället sällskap av Annelie och hennes dotter Sandra.

Vi red min favoritrunda "motorvägen" där det är väldigt mycket uppförsbackar som man kan galoppera på =) Gamla Livona blev plötsligt
en unghäst på 5 år? Toker <3 Annelie o hennes dotter stack rätt fort när vi väl va tillbaka från stallet, jag däremot va kvar o myste massa med hjärtat. Borstade henne ordentligt då hon fäller väldigt mycket nu men blev bra tillslut. Imorgon är det Måndag (igen...) Känner mig relativt frisk nu så hoppas att jag vaknar upp imorgon utan förkylning och hosta. Har ju trots allt bara 2 veckor kvar på Nelly.com så jag struntar snart i alla sjukdomar.. Tillbaks till fönstershopping. Här kommer bilder på det som jag har handlat!

En långklänning från Nelly.com, tänkte ha denna i Thailand!

En riktigt snygg tröja från Gina Tricot! Hade tänkt o ha den när jag rider! Efter många om och men så hittade jag en i rätt storlek!

Även denna snygga pikétröjan blev min, tänkte ha den när jag tävlar, provade kavajen o den passade perfekt!

Nu ska jag kila!

,ciiaoo

Inga kommentarer: