04 april 2012

Dålig uppdatering!

Har helt glömt bort bloggen, sorry! Här kommer lite uppdatering om mitt lilla liv! Äntligen är våren här för att stanna, hoppas jag! Även fast det ligger lite snö här o var. Satt ute på balkongen innan och fasen vad det brände i ansiktet. Kan ju också påminna er om att det nu är mindre än 2 månader kvar tills jag o my familia+sambo åker iväg till Thailand. Det ska bli riktigt spännande och roligt. Jag o Daniel funderar på att göra en ny blogg endast för denna resan där ni kan läsa om hur vi har det, se roliga o goa bilder från stranden och lite annat smått o gått. En liten bild på hur våran tid där nere kommer vara helt enkelt. Oj är klockan så mycket... måste åka iväg till stallet om 30 min för min träning börjar 20.00 o måste hinna göra i ordning. Såg att vi hade hoppning idag, skojsigt! Glömde även nämna att jag hade en privatlektion med Myran förra veckan, vi hade hoppning och jag fick lov att rida underbara Mille. När jag hade skrittat o travat honom en stund sa hon att jag skulle fatta galopp vid hörnet, "herregud hur ska detta gå" tänkte jag då han har varit väldigt svår att fatta galopp på och jag har haft lite svårt med min sits. Men jag satsade allt och herrejisses vad glad jag blev när jag insåg att jag faktiskt kunde fatta galopp på honom. Vi hoppade några hinder och jag fick avsluta med att rida en liten bana. Både jag o Myran såg att jag har blivit mycket bättre på vägarna och sitsen. Positivt! Dagen idag har varit kanoners, vaknade rätt sent då jag somnade vid 3 i natt... fick frispel igår när jag verkligen inte kunde somna efter sååååå många försök. Jag ringde syrran för o kolla om hon hade lust med en fika så vi möttes i stan o drog till Espresso House, mitt favvoställe! Dom har den bästa Chai Latten, Frapino och smörgåsarna! Träffar inte henne lika ofta längre då jag är hos Daniel väldigt ofta så det va faktiskt väldigt kul att få se henne. Nä nu ska jag dra! Måste byta om o fixa lite! Ha det gött i vårvädret! ,ciiaoo

Inga kommentarer: