06 mars 2012

Jobbig period

Allt känns så jobbigt just nu, alla är sjuk inklusive jag själv, inget bra asså.
Slutade jobba för 1 timme sen och har nu ätit klart även kollat på lite film (spolat igenom hela).. är inte trött men funderar på att ta o lägga mig i sängen o lyssna på lite musik, förhoppningsvis somnar jag.

Allt är för övrigt rätt bra. I Söndags red jag Livona och vi hoppade på några enkla små hinder. Övade på eftergiftet som jag har lite problem med, bromsar väldigt väldigt mycket o det är inte bra så det får vi bättra på. Allt gick bra, hon krånglade lite i början, dvs vägrade, stannade innan hindret. Hon är lite feg av sig i början men när man väl får fram henne ordentligt så flyter det mesta på sen. Är man själv osäker så hoppar hon inte alls. Dum eller snäll häst? ;)

Nä nu ska jag dra mig, fick bli ett litet inlägg ikväll.

Glömde även tillägga att jag har en ny tatuering, här är bildbevis, rätt nöjd!



,ciiaoo

Inga kommentarer: