13 mars 2012

20 år!!

That's true!! Fyllde igår hela 20 år, oj det va en stor siffra, om 10 år är jag 30 :O inte okej... Känns faktiskt inte som så, 20 känns typ, gammalt men det är det ju inte. Aja, min dag igår blev lyckad iaf, på mitt sätt.
Började jobba 07.00 o slutade 16.00, pratade en stund med Natta och Marcus då dom börjar jobba 15.00 till midnatt... sen kom Daniel o vi åkte en snabbis hem till honom. Där fick jag en jättesöt blomma av hans mamma o pappa :) jag tog snabbt på mig mina ridkläder för vi skulle ut till Labben, i det underbara vårvädret med! Det var nästan för varmt med jacka på ;) men iallafall, vi drog ut till stallet, vädret va kanon, jag borstade o gjorde i ordning Labben utomhus, wonderful!! Sadlade och allt annat som ska göras. Vi hade bestämt oss för att hoppa lite idag, Daniel fotade så det kommer bilder sen! Vi började med ett lågt hinder, ville känna på honom lite och hitta balansen. Det gick super, han blev lite för glad i början men sen gick det bra. Vi höjde lite eftersom (max 50 cm). Höjdrädd som jag är så vågar inte jag höja mer ;)

Sen kom lilla Frida på Super så hon fick hoppa några skutt med (i westernsadel). Det gick faktiskt bra, och ingen av oss ramlade va. Skrittade av på stora ängen. Vi va ute i ca 2.5 timme ;) rekord för att bara vara 1 häst med!

Här kommer lite bilder från gårdagen!

Vårväder!

Det var så skönt att få stå ute o fixa!

Pigg o glad

Inte bästa kvalitén på bilderna, får ta o skaffa ett nytt objektiv när
pengar finns, fina killen iaf!


Nä nu ska jag lägga mig i soffan o kolla på lite Gossip Girl avsnitt, tror att jag har slösat 100 meter toapapper av att bara snyta mig idag.. sjukligt!
Tack till alla som gjorde min 20-årsdag till den bästa, på lördag blir det
ännu mer skoj!

,ciiaoo

Inga kommentarer: