14 juli 2011

Turn It Up

Jag gillar verkligen inte detta vädret. Regn, kallt och blåsigt. Uscha!
Idag kommer Veronica Maggio till Borås, tumme upp för det.
Men det regnar ju så orkar då inte åka ner, tumme ner för det.
Jag och Daniel är ensamma hemma hos honom ikväll då hans föräldrar
är hos Daniels syster i deras stuga o dem ska sova där under natten.
Efter många om och kanske så hyrde vi 3 filmer; Gullivers resa, SAW 6 och The Tourist.
Sen blev det ju såklart en massa godis ;) hihi!

En del av er kanske vet men för er andra som inte vet så har jag klippt av mig allt hår. Yes, jag har klippt av 35 cm av mitt hår. Är nu korthårig och stortrivs! Lovar att ladda upp bilder sen. Hur kom jag då på den här fixidén? Jo, jag satt o kollade på olika frisyrer och fick se Rihanna när hon hade kort hår. Blev sugen och frågade folk omkring mig och fick både negativt och positivt respons, men efter några dagar bestämde jag mig för att äntligen göra den här förändringen. Var så trött på att håret bara hängde i toffs och alla tovar som jag fick i håret, uscha!
Så är som sagt nöjd.

Är för övrigt sjuk, skulle jobbar Måndag, Tisdag, Onsdag och Torsdag men var sjuk Måndag o Tisdag, sen jobbade jag Onsdag och blev sjuk idag (Torsdag) igen... suger!
Men fick iaf jobba på Söndag istället. Ni anar inte hur mycket jag längtar tills jag får operera bort mina mandlar. Att få slippa den här skiten!!!

Nä nu ska jag vara lite social mot min kille :)
Älskar dig Daniel Mikael Lundqvist :) <3

,ciiaoo

Inga kommentarer: