16 juli 2011

Little Bad Girl

Snart är helgen slut o imorgon ska jag jobba, även hela nästa vecka med.
Men till hösten ska jag studera, roligt. Blir att studera lite ämnen som Matematik, Religion B och Samhällskunskap. Sen till våren ska jag studera
Omvårdnad och Social Omsorg, ska faktiskt bli spännande och roligt. Detta
är ju något som jag faktiskt vill göra. Men när man gick i 9:an så var det
så svårt o veta vad man ville göra och jag som älskade judo då, tog Aspero
men när jag skadade mig och inte längre kunde utöva sporten försvann
intresset att studera där. Men ångrar absolut ingenting, hade jag inte läst
där så hade jag inte velat göra något utav det som jag vill idag.

Aja, påtal om annat så åkte vi ut till Carro och mupparna idag. Daniels farmor
var där ute med, roligt gäng de där! Grillen stod redan på när vi kom, sen blev det färskpotatis till, mums!!! Deras stuga ligger någonstans i Bosnäs/Funninge.
Nära och bra. Solen var framme hela tiden, Melwin och Lova sprang runt o lekte för fullt. Medans dem andra "grabbarna" sågade träd och annat trädgårdsstuff.
Runt halv 7 nån gång åkte vi tillbaka för att lämna av Daniels farmor för
Daniels föräldrar skulle sova ute där i natt igen. Tog ett snabbt besök hemma
hos mami o papi :) dem skulle också grilla när vi kom. Sen handla vi lite och nu
är vi ensamma hemma hos Danne. Jag höjer musiken till max o dunkar på som fasen ;) hoppas inte grannarna klagar snart bara.

Jaja, så kan det va. Gött att jag jobbar kväll imorgon då, så kan man
vara uppe en liten stund idag iaf. Nä nu ska jag sätta på Grown Ups och sen
får vi se vad kvällen leder.

,ciiaoo

Inga kommentarer: