26 juni 2011

Once A Liar, Always And Forever A Liar

Herregud vad jag är trött. Jobbat 10 timmar idag, nu är jag helt slut.
Kan förklara kort hur dagen har varit osv.
Dagen började med att jag vaknade vid 6, hur jävla trött som helst. Tog på mig alla kläder och gick mot bussen. Solen var redan framme och inte ett moln på himlen.
Idag jobbade jag dag och- kvällspass, så mitt första pass var 07.00-12.00, vilket var oerhört jobbigt. Somnade den sista halvtimmen i soffan, tyvärr! Fy på mig.
Sen kom Daniel och hämtade mig, vi åkte hem till han en snabbis sen ner mot stan för att köpa mat. Han valde Burger King och jag tog kinamat från Cecil. Hade helst tagit från Spice'N Rice men dem hade semesterstängt. Typiskt.

Vi åt hemma hos mig, sen var det då 2 timmar kvar så jag la mig på sängen o stensov direkt. Trött som jag var gick jag upp från sängen och begav mig mot bussen. Som tur var så gick kvällspasset hyffsat fort. Lite segt den sista timmen, men nu har jag iaf tagit mig igenom den här dagen. Imorgon jobbar jag dag, 07.00-15.00, sen efter det så är jag ledig i 2 dagar (Tisdag o Onsdag). Härligt. Ska också försöka få ledigt tills nästa vecka, för på Lördag åker Daniel och hans familj till Smögen. Jag ska prata med chefen imorgon.

Nä gott folk. Sova nu kanske?
Ha det gött, sola o bada åt mig som jobbar!

PS. Daniel, jag vill kunna lita på mig. Men jag kommer inte göra det förens jag har bevis på att du är den person som jag en gång i tiden älskade. <3

,ciiaoo

1 kommentar:

Myran sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.