15 juli 2011

Scars

Kände för att ändra min blogg lite. Jag är väldigt musikintresserad så
det är därför som jag har ett låtnamn som rubrik på mina inlägg. En del av
er kanske känner till texterna.

Vädret suger idag med. Bläää på Borås. Men det hindrar inte mig o Daniel
från att grilla idag. Hans föräldrar stannar en natt till hos Carro o dem
så då får vi mysa till det idag med.
Sommaren har hittills varit, rätt okej. Har inte gjort något speciellt än förutom, piercat näsan, klippt av håret och snart kommer det en tattoo med.
Men har tex inte åkt till Liseberg eller Skara Sommarland än. Får bli när man fått lön, efter att jag betalat för min nya mobil förstås. Usch vad jag suger på att skriva idag :( har inget att skriva jue...
JO! Kollade precis på SAW 6 och det var det vidrigaste jag sett. USCH! Hur fasen kan man komma på o göra en sådan äcklig film. Daniel satt bara o skratta (konstig humor) medans jag satt o skrek o blundade.

Nä jag ska nog inte skriva mer idag..

,ciiaoo

Inga kommentarer: