06 februari 2010

Never Leave You

Äntligen Lördag, känns så skönt med helg nu, bara 1 enda skolvecka kvar sen är det lov. Dock 2 veckors APU med det är inget jag tänker klaga över. Idag så har det inte hänt något speciellt, förutom att det var middag hos Daniel idag, det var jätte god mat, även fast jag fick kämpa med att tugga, men gott var det allt!
Efter middagen så blev jag så oerhört trött, orkade typ ingenting, men har man vart sjuk så är det ju en självklarhet eller? :)

Efter allt om och men så åkte vi till slut ner till mig, snälla Cissi körde ner oss (så skönt att slippa åka buss) Väl hemma hos mig så packade jag upp lite, sen busade vi lite. Lina kom in några gånger och tjata om att köpa godis o hyra film så vi vandrade bort till Hemmakväll och hyrde tre filmer och godis för nästan 100 kr xD
Klockan är typ 12 och vi började precis på 2:a filmen, haha lyckat!

Men jag ska dra nu, kolla färdigt på filmen.
Ha det bäst allesammans.

, ciiaoo bello

Inga kommentarer: