01 februari 2010

Keep Going, But Where?

Nu sitter man här mitt i natten och kan inte sova... det suger! Försöker ringa Daniel men han svarar inte :( Tror jag tänker alldeles för mycket nu, eller? Tycker bara att tiden går väldigt fort, det är la mest de!

Skola imorgon då. Inget jag direkt ser framemot men ändå, sen så slutar man klockan 4, och det suger ännu mer -.- sen på Onsdag så är det min och Daniels 1 års dag, roligt :D men själv dagen kommer att suga, ska till tandläkaren och dra ut tänder, så kommer spendera våran dag på att äta soppa och ligga i sängen och kolla på O.C, utan att prata -.- Drygt! Sen på Fredag fyller Catrin år (Daniels mamma) så vi ska vara hos han den kvällen, ska vi jätte roligt :D laga god mat och ha allmänt skoj :)<3

För övrigt så ska jag nu komma igång med träningen :) Har ju börjat på friskis nu, imorgon blir det lite Yoga, på Tisdag lite Aerobics, sen på Torsdag så ska jag försöka köra lite Step :) Ska bli kul att komma i form med, gå ner några kilon, blir en aning smalare, man ska ju då till Thailand nu i sommar så man måste ju ha en fin strandkropp innan man åker ;D

Men men, nu ska jag försöka sova vidare, om jag nu kommer att lyckas med det, älskling svarar inte, så får försöka somna om :'(<3
Jag älskar dig Daniel, över allt annat och det vet du, jag är glad att jag har dig i mitt liv, utan dig skulle livet inte vara lika ljust som det är nu när du finns :)<3<3

,ciiaoo bello

1 kommentar:

Ida sa...

Jag funderar också på att gå på step på torsdag, då ses vi där :)

Ska dit idag och imorgon med^^