02 februari 2010

Kanelbulle...

...är sååå gott :D det är det godaste som finns inom bull genre, sen ska dem vara nybakta :D Och det va precis va dem va när jag köpte den imorse:D mumma!
Igår så mötte man Daniel i stan efter skolan :) vi åkte hem till mig och var där en stund, åt lite :) sen så när klockan va typ 6-7 så drog vi upp till honom, där vi tillbringade resten av kvällen/natten hos:)<3 Gick och la mig vid 9 för att vila, men älskling var så snäll så han väckte mig inte, utan han tog av mig kläderna när jag sov, dock vaknade jag till så ja fixade mig snabbt. Sen gick jag och la mig och somnade direkt :) Imorse när jag vaknade så trodde jag att jag var hemma hos mig :P hel konstigt;D

Idag så slutar man vid 2, kanske tidigare :) sen vid 3 så är det utvecklings samtal, sen där efter så blir det en runda på stan med min söta Daniel :)<3
Imorgon är det 1 år:D iiiiihhh :D<3 Jag är så lycklig!<3<3
Idag är det träning också :P Göttans!

,ciiaoo bello

Inga kommentarer: