11 mars 2010

The Girl And The Robot

Torsdag nu då, och har bara 1 lektion kvar, så jävla gött!
Imorgon är det Fredag, och då innebär det bara en sak, jag fyller hela 18 år :D
Innan så längtade jag verkligen till den dagen men igår insåg jag, att det inte är en sådan stor deal. Jag får göra allt, vilket jag gör nu so what ever, okej krogen är la en bra grej :D men allt annat, no big deal liksom.
Slutar som sagt vid 2, sen åker jag till Daniel och väntar på att muppen ska sluta, sen får jag se vad som händer.

Imorgon så har jag inte direkt planerat in ngt men ska nog vara hemma hos älskling, fira min födelsedag med god mat och lite annat sånt :D
Men på Lördag händer det en massa grejer :D på dagen ska det självklart vara kalas hos mig, träffa alla släktningar :D och presenter till mig med :) hihi :)
Sen på kvällen är det en liten fest hos mig :) eller fest och fest, men typ en kväll hos mig med ostbricka och sen en massa sjuka lekar ;D hoppas på en lyckad kväll med underbara människor :D<3

Nää nu ska jag dra, lektion snart, sen blir det plugg resten av dagen!
Jag älskar dig daniel för den du är! =)<3

,ciiaoo

Inga kommentarer: