06 februari 2010

Back To The Old Days

Jaha, då var det Fredag idag då. Ingen skola idag heller dock, sjuk idag med, synd.. men det börjar bli bättre, hoppas jag :/
Idag har la inte hänt så himla mycket, sovit bort halva dagen, försökt att sova iaf, sov knappt ngt i natt, drog ju ut 1 tand i Onsdags, och ända sen dess så har jag haft feber och värk i munnen/käken. Uscha, ändå hjälper fanemej inte Reliv, Alvedon, Ipren eller Panodil, jädrans skit...
Sen vaknade jag då vid typ 12 halv 1 nån gång, men orkade inte gå upp, låg kvar i sängen, ända tills det troligen var dags att ta en dusch, åh göttans vad skönt det var, dock blev det sängen med en gång efter det med :P lat! What ever, Daniel kom sen, han hjälpte mig att packa mina stuff, sen drog vi till stan och bla bla, typ köpte typ blommor typ ;) Daniels mamma typ fyllde typ år xD hihi!
Well well, väl uppe så hände inte mkt, åt god mat (jag tkt de iaf, har inte ätit på hela dagen) Sen så hände inte så mööö, lite O.C blev det allt.

Imorgon händer inget spc, lite middag hos Daniel och så med lite people:)
Sen åker jag la ner till mig, Daniel ska la med också. Sen vet jag inte vad som händer, men det märker jag la. Men men, nu kanske det kan vara dags att krypa ner under täcket.
Natti natti allesammans!

,ciiaoo bello

Inga kommentarer: