24 april 2012

Pengar rullar in som det ska nu

Imorgon kommer lönen och det ska bli riktigt skönt. Ska lägga undan hälften till Thailand
och resten går till kläder som ska med dit, har tex inte köpt bikini och vanliga shorts än så
det får bli prio ett denna månaden. Det är nu bara 37 dagar kvar tills planet lyfter mot Asien,
woop woop! :D Helt jävla sjukligt underbart!!


Idag har jag bara chillar, som vanligt! När Daniel kom hem så åkte vi först till hööks för
att kolla om dom kunde laga mina chaps men det fanns inte någon direkt bra lösning så bestämde
mig för att kolla om det fanns några bra ridstövlar för ett bra pris. Provade två olika stövlar
och fastnade stort för en, bild kommer sedan! Bra passform, lite stora men det försvinner efter ett tag!
Så imorgon åker jag till Hööks igen o köper dom! Dom kostar 1299:-, ett ganska okej pris. Dom första
som jag provade låg på 1999:-, lite väl mycket tyckte jag!


Dessa snyggingar ska bli mina! Vi kommer bli best friends forever! ;)

Nä nu ska jag plugga lite körkortsteori! Får ge körkortet en chans trots allt!

,ciiaoo

Inga kommentarer: