21 september 2010

This Is Where I Belong

Tisdag nu då. Vill egentligen ha fredag. Men man kan inte få allt.
Idag så har det vart en hyffsat bra dag. Skola och sen drog man till stallet för en ridtur i skogen. Det var riktigt underbart. Hittade en jätte fin ridväg där jag kunde gallopera och trava utan problem, underbart!

Efter det så fixade jag i stallet och gav henne mat. Hon var så nära på att äta upp hela hinken xD lite små kul faktiskt. Sen var det bara att gå typ 1 km till bussen, varmt! Men bussen kom precis när jag kom till hållplatsen, tur! Sen var det bara att åka ner mot stan och möta älskling. Under hela bussresan drömde jag om massa mat ;P shiit! Drömde mest om revbensspjäll xD haha! Jag hade inte ätit frukost eller lunch så jag var rätt hungrig och trött.

Imorgon väntar skola och sen jobb 16.30-21.30, roligt! :) kommer vara helt slut denna veckan, jobba fredag, lördag och söndag med! :)

Näää nu ska jag kolla på Dr. House :)
Älskar min pojkvän<3 Daniel :)

,ciiaoo

Inga kommentarer: