23 september 2010

I Can't Trust You Anymore

Sitter nu i skolan och väntar på att idrottspsykologin ska börja. Sen har jag klassråd och sen lunch. Efter lunchen har vi projektarbete men ska bara jobba i 1-2 timmar, sen hem och byta om till ridkläder och åka ner till stan för att sedan ta bussen tillsammans med Daniel till gånghester för hoppträning.

Dagen började inte speciellt bra. Finns vissa som tror mer på andra än på en själv (nämner inga namn). Och när det gäller att välja sida, så väljer jag aldrig någon sida. Jag står vid min egen sida, jag står för det jag säger, men att andra går bakom ens rygg och skyller allt på någon annan är en helt annan sak.
Du kan aldrig välja dina vänner men du kan välja dina fiender.

Hur som helst. Jag orkar inte lägga ner någon stor mängd med energi på den här skiten.
Så, ja för övrigt så är jag helt slut. Denna veckan har vart ganska jobbig. Ridit två dagar och jobbat en dag, idag träning och imorgon jobb.. sen jobba hela helgen :) utomlandsresan kanske blir av iaf :D iiiiih!
Igår jobbade jag halv 5 till halv 10. Första gången som jag fick gå runt själv och plocka och det gick faktiskt riktigt bra. Var några nya saker som jag inte visste om men lärde mig det fort. Och dem som jobbar där är skit snälla och roliga :P haha!

Men men, idag väntar träning, hoppas Figaro gör bra ifrån sig idag :)
Nu ska jag jobba lite med mitt projektarbete :) så kanske man får sluta tidigare idag :D

,ciiaoo

Inga kommentarer: