07 september 2010

Just A Dream


Jaa här sitter man i soffan och funderar lite, på hur mitt liv kan vara så som det är.
Visst, alla kan inte växa upp med en perfekt familj, med en perfekt barndom, med en perfekt skolstart och en skolgång. Det gjorde inte jag i allafall. Jag har oftast få stå på egna ben. Min pappa har alltid stötta mig och fått mig att gå framåt istället för att stupa rakt ner i diket. Jag har rymt ifrån vissa saker i mitt liv, och gjort stora saker till små saker, och små saker till stora, men det är oftast dom små sakerna som betyder något i livet. Det är oftast, dom små sakerna som vi uppskattar mest när vi blir äldre. Annars tänker du: "Tänk om jag hade gjort det lilla, varför missade jag det?"

Och den frågan vill jag inte ställa till mig själv när jag blir äldre. För varje dag som går, så tar jag ett steg närmare ett lyckligt liv. För varje andetag jag tar, blir jag starkare och kan och vill kämpa mer. Kämpa för sånt som jag vill leva för.
Jag har många personer att tacka för den insatts som dem har gjort och för att dem vågade satsa på Mig. För att dem, lika mycket som jag, kämpar.
Så för er alla som är där ute och känner samma sak, sluta aldrig kämpa! För en vacker dag kommer det.

För övrigt så har min dag varit oerhört tråkig och tröttsam.. i allafall i skolan. Men efter skolan var det skit skoj :D åkte upp till Ulrika Glans där man fick en väldigt god wienerbröd och en kopp kaffe :) mummsa! Där satt vi i soffan och gottade oss med massa olika samtalsämnen :) och efter en stund fick Kaj (deras fågel) vara med, så han satt på min axel, större del av tiden ;) mysigt!
Imorgon har man en soft dag i skolan! Ungdomspartier kommer till oss imorgon, så jag börjar klockan 12.45 :D göööött! Plugg imorgon med -.- bläääh!
Men men! Nu blir det Wallander och sen är sängen oerhört lockande :D
Tack Daniel för att du är en sådan underbar pojkvän och som alltid finns där för mig!!!<3<3 Jag älskar dig :)<3

,ciiaoo

Inga kommentarer: