21 september 2009

Dance Bailalo


Nu är jag tillbaks :D det var inte länge som jag hade ett uppehåll, men har man tråkigt så har man :D Hur har min dag sett ut? Hm... joo jag åkte till träningen imorse, trodde vi skulle ha friidrotts träning men nej då ska vi vara funktionärer till ett par 6:or, så aa det var ju ingen idé att gnälla, så jag och Rasse fick då ta hand om kulstötningen, och gissa om jag fick förklara samma sak minst 10 gg... Drygt!

Sen fick man snabbt som fan äta i skolan, sminka sej och sedan ha två lektioner, inga direkt roligt.. Efter skolan så gick jag hem och lämnade väskan, fixade håret sen så slutade älskling vid 4 så jag mötte honom i stan och vi drog hem till mej sen :) Där det blev musik och mycket bus xD kittlade typ sönder mej men visst =P

Sen när vi skulle vänta på hans buss som går till Trandared så fick vi vänta.... ehm ett tag -.- typ 35 minuter ;O Sjukt! Det hann bli mörkt och det regnade ;O Men till slut så kom han iväg :) Nu blir det lite musik och sen ska jag lägga mej :) Tandställning imorgon och 1 år och 6 månader framåt :) hihi! Hockeymatch imorgon med älskling :D<3

Jag älskar faktiskt Daniel Mikael Lundqvist :) Han är jätte söt och snäll och jag är kär i honom :D <3Ville bara säga det :)<3

,ciiaoo

Inga kommentarer: