11 januari 2012

You've Got That One Thing

Typ så känns det. Är totalförvirrad och vet inte vad jag ska göra eller vart jag ska ta vägen. Från att inte veta eller känna något, till att helt plötsligt se en mening med allt. Konstigt och läskigt. Denna veckan har musiken fått rädda mig, men så kommer det en låt där texten stämmer överens med känsla jag har och situationen som är, läskigt! Jobbade i Måndags o igår men var ledig idag då jag skulle till tandregleringen och annat. Men när jag kom hem vid 7-8 (kvällen) någongång så kände jag bara; "fan jag vill jue jobba!". Trodde faktiskt att jag skulle få dampanfallet om jag inte fick jobba men lugnade ner mig med en kopp te ;) farligt o vara arbetslös så länge! Jag är typ beroende av att jobba nu, trivs jättebra och härligt folk där, kan inte bli så mycket bättre än så. Längtar tills jag får jobba imorgon! Hahaha!

Helgen ska jag nog vara ledig om det inte är alltför mycket att göra på jobbet. Kanske ta en långtur med Livona och se om Pernilla hänger ut en sväng, alltid trevligt med lite sällskap.

Aja men nu ska jag ta något o äta, vi får väl se vad det blir för något. Blää jag vill jobba jue... buuuhuu!

,ciiaoo

Inga kommentarer: