17 april 2011

Marry You


Hejsan hoppsan världen!
Har inte bloggat på ett tag pga bristande intresse o tid.
Men ska så småningom börja nu igen! :)

Min dag idag har varit ganska uttråkad om jag ska vara ärlig. Vädret
har varit kanon men ändå har jag inte varit ute, bortsett från balkongen då
men det räknas inte. Daniel var ute o sprang 1 timme o jag tror det blev 1 mil
och lite till. Själv bestämde jag med pappa att jag skulle följa med honom
till hans jobb o träna lite och det blev ett rejält pass med boxning.
Pappa visade olika slag o sparkar som jag sedan fick prova mig på vilket faktiskt
var väldigt roligt men ändå jobbigt. Daniel följde självklart med o lyfte lite
"skrot" med pappa ;)

Jisses! Det är exakt 53 dagar o 12 timmar kvar till studenten. Vart tog all
tid vägen? Gick man inte i 1:an nyss? Konstigt!
Men ska faktiskt bli skönt samtidigt, få jobba, leva livet, ut o resa. Men
sen längtar jag ju framför allt till sommaren. Har en liten lista på saker
som jag ska göra :)

1. Ta studenten!
2. Jobba på ett äldreboende: Tjäna mycket med pengar!
3. Shoppa loss i Göteborg alt. Stockholm!
4. Åka till Skara Sommarland/Liseberg!
5. Åka till Smögen med älskling o hans familj!
6. Åka utomlands!
7. Hoppa bungyjump!
8. Skaffa egen häst?
9. Skaffa jobb som hästskötare?
10. Leva LIVET!

Ja, det var väl dom sakerna. Det finns mycket som man vill göra, men det är bara hälften av dem sakerna man verkligen gör. Ironiskt va? Själv ska jag försöka uppfylla hela min lista och lite till kanske.
På tal om helt andra saker så har vi hemma hos mig redan börjat prata om att kanske åka till Thailand nästa sommar och jag är på direkt tills jag fick höra att jag måste betala i stort sätt hela min resa själv ;) har jag jobb så är det väl inga stora problem men ändå! En resa dit kostar kanske 10 000 kr per person om inte mer!!
Whatever, ska sova nu. Daniel ska upp och jobba imorgon (på påsklovet). Själv ska jag vandra ner till stan o hämta ut vax till min tandställning sen förmodligen sätta mig på körskolan o köra igenom några tester så att man blir klar med det där jäkla körkortet! Förhoppningsvis kommer pappa ner o lunchar med mig (Eest Sushi!!!) ;)

Aja, godnatt folket och hoppas att vi också får ett roligt och avslappnande lov!
Jag älskar min kille Daniel Lundqvist, även fast våran relation har varit som en berg-och-dal bana så trivs jag med dig och vill vara din så länge som det går.
Du är den person som jag längtar efter när jag kommit hem, du är den som jag vill
krama om mest när jag ska somna, du är den person som väcker mig med dina mjuka
läppar :) Tack för att du gör livet så mycket enklare för mig!

,ciiaoo

Inga kommentarer: