19 april 2011

Heaven Nor Hell

Då är man inomhus igen efter några timmar i solen. Vet inte riktigt om jag fick någon färg men det hoppas jag, skönt var det iaf. Ligger nu i Dannes soffa och myser med Zirre + lite go musik på det. Hm... skulle kanske ta o bada fötterna lite, dem är lite små smutsiga. Väntar nu på att Daniel ska sluta så att jag kan få prata o gosa lite med den person som jag älskar mest.

När jag, Cissi och Catrin låg ute o solade kom Krille och Linus + company förbi och sa hej. Blev lite vattenkrig hit o dit, något som hör till sommaren.
Pratade även med Krille och han ska pierca min navel igen! Tack, äntligen! :)
Ska bara åka hem sen och hitta mitt navelsmycke sen smäller det.
Blev ingen åktur till stan idag heller, bajs! Gud har så mycket o tänka på känns det som.
Så här ser resten av min vecka ut:
Onsdag: Kanske åka och rida med Virre
Torsdag: Plugga sen rida på kvällen
Fredag: Öppen träning på Tokarp sen mysa
Lördag: Bada i sjön med Cissi
Söndag: Dressyrtävling

Nä nu orkar jag inte skriva mer!
Ha det gött folket!

,ciiaoo

Inga kommentarer: