26 april 2011

Lovelife

Jaha då var det skola igen då. Det är 45 dagar kvar till studenten. Inte ens 2 månader jue :O skrämmande! Det känns lite konstigt faktiskt, att liksom själva "skol-livet" tar slut där. Det kommer inte vara jullov eller sommarlov längre...

Har engelska för tillfället och pratade precis min min lärare. Eftersom att jag har klarat både A och B så ska jag inte läsa C längre, för jag har annat att göra som är viktigare. Men har ju lärt mig lite iaf :)
Har bara historia kvar och sen slutar jag, ska till körskola o göra lite prov sen så man blir klar med det där jäkla körkortet, får nog boka in en körlektion med, har inte kört på flera månader med Anders.

Nu har jag även bokat in en privatlektion med My. Ville ha hoppning men jag måste verkligen träna på min sits så det blir nog sitsträning över bommar. Det kommer bli på Lördag kl. 11 :) hoppas vädret är bra så att man kan vara ute. Får se om jag tar Mille eller Melwin :) we will see.

Nä nu måste jag dra.
Sen får jag inte glömma att skriva att Daniel är världens bästa kille även fast vi inte alltid har det så bra. Men du är guldvärd och jag kommer att kämpa för oss. <3

,ciiaoo

Inga kommentarer: