04 november 2010

Raise Your Glass

Äntligen kan jag sätta mig till ro i soffan med körkortsboken 5 cm från ansiktet.
Idag har det varit en helgalen dag. Klockan halv 11 skulle jag ha min första körlektion med körskolan och jag var självklart jäkligt nervös, så sov ju hur dåligt som helst i natt, dock helt i onödan. När jag väl skulle köra så var jag inte alls så nervös som jag trodde. Gick relativt bra faktiskt, visst var det lite annorlunda och köra med en lite nyare bil. Men det gick ganska bra iaf, krockade inte som tur är.

Sen var det bara o boka en massa teorilektioner, och nästa körlektion ska jag ha nästa vecka på Tisdag innan idrotten. Sen har jag även skaffat mig ett gym-kort på friskis&svettis :) så nu jälkar ska vi träna så det ryker om det. Ska redan börja imorgon, tror jag iaf, får se om jag hinner det. Ska köra med pappa hela dagen imorgon och sen direkt till jobbet (kl 16.30-22.00)

Vilket lov jag har haft eller om man nu kan kalla det lov. Har övningskört, pluggat teori, pluggat skolarbete och jobbat varje dag. Men jag klagar inte, pengar är aldrig fel :)
Imorgon ska jag som sagt köra och jag tror det blir Lager 157 imorgon :) tror älskling skulle följa med, får kolla med honom sen.

Nä nu ska jag fortsätta kolla på Robinson :)
Jag älskar min kille mer än något annat på denna jord, igår den 3/11 hade vi varit tillsammans i totalt 20 månader :) tack för att du finns!<3

love Sandra

Inga kommentarer: