09 oktober 2010

I'd Rather Be With You


Vilken härlig dag ida. Dagen började med att jag sov ut ordentlig och vaknade upp jämte en busig och trött kille :) vi gick upp och åt frukost samtidigt som kollade på Torsdagens Robinson :) göttans!
Sen försöka jag kontakta min pappa, för vi sa igår att vi skulle övningsköra lite och att jag kunde köra till stallet men tydligen så var han sjuk idag :( stackare!
Så jag fick ta bussen istället och Daniel följde faktiskt med :) han hjälpte mig med bommarna som jag skulle ha när jag skulle hoppa.
Idag hoppade jag 60 cm :) mycket nöjd må jag säga. Visst, det var lite obehagligt i början när jag väl kom upp i galopp men det gick bra tycker jag allt. Hon var lugn och snäll idag men ändå väldigt framåt.
Dem första 2 hoppen gick sådär, 3:e hoppet rev jag och sen så gick det as bra.

Red inte jätte länge idag men det var en stund. I slutet tog jag en tur i barbacka och det var såååååå skönt och roligt :D shiit vad längesen det var jag red det, tror det var i 9:an eller 1:an som jag red barbacka, men bra gick det.

För övrigt så har min dag varit underbart bra. Tog en lång o härlig dusch när jag kom hem, oh my gooood vad skönt. Och när jag kom ut ur duschen stod det grillat på matbordet, mums! Efterätten stod jag för och det blev stekt banan o äpple med glass och sirap. Så nu är man mätt o nöjd :) kollar NHL nu med den knasiga familjen Lundqivst ;D <3

Imorgon väntar jobb 08.00-16.00.. pust!
Nä nu ska jag ta och njuta av min sista lediga dag.. o bara vänta tills nästa helg ska börja :P
Jag ville också berätta att jag har världens bästa kille. Vi har snart varit tillsammans i 2 år och jag är så otroligt lycklig med dig. Hoppas att du alltid vill ha mig och att du alltid kommer att älska mig för den jag är. :) <3

,ciiaoo

Inga kommentarer: