20 november 2010

Heartless

Här sitter man och tänker. Funderar. Alldeles för mycket dock.
Jag älskar min pojkvän Daniel, mer än jag någonsin kunnat älska någon.
Jag vet, att jag är dålig på att visa känslor och säga vad jag känner.
Men det är inget som jag bara kan ändra på så där, det tar tid innan jag får
förtroende för honom. Jag lovar, jag ska försöka Daniel! För dig, och mig, för OSS!

För övrigt så har dagen vart relativt bra. Vaknade oerhört sent! (12.30)
Sen väntade vi på att maten skulle bli klar, och gott var det! :)
Sen ringde pappsen och frågade om vi skulle ut och övningsköra så det blev en tur lite här och var. Till min förvånad så sa pappa så här; "Om du hade haft uppkörning idag så hade du garanterat fått ditt körkort!" Då blev jag stolt och sur... varför kunde jag inte fått det idag då?? :( Inte långt kvar ifs, men vill ha det nu! :)

Imorgon skulle vi köra ännu mer :) dock vet jag inte vart men det upptäcker jag la imorgon... "kör mot väg 27.." ;)
På Måndag ska jag kolla balklänning också, as fiiiin! :D hoppas mamma kan följa med! :)
Nää nu ska jag fortsätta kolla på Heartbreak Hotel :)

Älskar dig Daniel!!! :) <3

,ciiaoo

Inga kommentarer: