17 juni 2010

You'll Always Find A Way Back Home


Utomlands resor är det bästa som finns, när det är fint väder, right?
För här regnar det lite då och då, kul. Sitter i bungalowen som jag gjort nu i dem senaste 3 timmarna... ätit lite, och har bara haft allmänt tråkigt... kollat några avsnitt av One Tree Hill, sista säsongen nu :( buhu!

Om 1 vecka så jag äntligen träffa min älskling, som jag har saknat i ca 2 veckor snart.
Tiden har gått fort, det har den verkligen, men det ska faktiskt bli skönt att äntligen få komma hem, att få sova i en riktig säng och äta en riktig frukost :)
Earthmans ska det bli till frukost när jag kommer hem! ;)

Idag är farbror Janne och Ann ute och fiskar, tråk. Vädret är la sådär...
Själv så har man ingen ork att träna idag...

Längtar bara tills jag äntligen får hålla om Daniel, finns inget annat som jag längtar till!<3

Du är vackrast!!<3<3

,ciiaoo

1 kommentar:

ThisBitterSweetTaste sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.