29 juni 2010

Summer Nights


Här sitter man, käkar en massa onyttigt, för typ första gången på länge.
Har varit ute i stort sätt hela dagen :D dagen började med att älskling väckte mig 12 :O hade ingen koll på tiden alls. Gick upp, åt mat med honom. Sen drog vi ut en stund, sen va han tvungen att sticka iväg och jobba igen. Så jag gick upp med Fredrik till hans gamla lägenhet o fortsatte med de som jag avslutade igår. Bära ner allt och putsa fönsterna, sen va det bara att bära in allt i källaren i hans nya lägenhet :)
Svettigt var de! Men ändå gött att kunna göra något annat än att bara sitta :)

Efter det körde han ner mig till stan, jag hade nämligen tid hos tandreglerigen, uscha.. Men bra gick de (Y) efter det gick jag direkt och köpte födelsedags presenter till min kära syster! Grattis på 16-årsdagen :D När jag ändå höll på så gick jag in en snabbis på Gina Tricot och köpte en klänning, linne och en sommar tröja, och en snabbis till frissan :D

Nä, nu ska jag gå och käka lite :) hoppas vädret håller sig heeeeela sommaren! :D
Imorgon ska man fika med söööötaste Hampus :D <3 Kommer bli roligt :)
Ha en bra sommar!
Tack älskling för en bra sommar med dig :D resten kommer bli minst lika bra! :D<3<3

,ciiaoo

Inga kommentarer: