18 juni 2010

Before The Storm


Sitter här igen, shit tråkigt. Vi skulle precis gå ut och bada, medans pappa pratade med några svenskar som bor med hos så gick jag och Janne runt o plockade massa snäckor, roande ;) haha! Men vi hittade faktiskt några riktigt fina!

Precis när vi skulle gå ner, så började det små blåsa, sen kom det värsta stormen :O jag blev faktiskt lite rädd ett tag, asså det var det sjukaste. Det blåste så hårt att sanden flög och jag fick det i ögonen och det gjorde ont när sanden kom på benen.
Det började falla massa saker från träden. Så vi packade snabbt ihop våra saker och stack in. Jag gick ut igen för att kolla läget, och plötsligt kommer det en boll flygandes förbi, och det var ingen som kände igen de, alltså kom den från andra sidan stranden som är 1 km längre bort :O Sen kom även en badmadrass flygandes men den tog några holländska tjejer hand om. Så det är ingen idé att bada idag, vågorna är höga och det är hårda strömmar i vattnet.

För övrigt så tycker jag att denna resan har vart riktigt bra. Maten har vart bra, ingen har blivit magsjuk, bortsett från att jag (dum som jag är) äter lite, och fick feber igår... mår mycket bättre idag! Men saknar fortfarande Daniel, tänker på honom varje dag och jag vet att han tänker på mig också. Men vi ses snart, allihopa, saknar hans familj skit mycket. Men vi ses om mindre än 5 dagar :D haha!

Ska nu kolla film till stormen har lugnat ner sig. Ha det så gött allesammans. Hoppas vädret är bättre i Borås!

Älskar dig Daniel!<3<3

,ciiaoo

Inga kommentarer: